- Tytuł: Eternal
- Autorzy:
– kod: Krzysztof Augustyn(Zephyr)
– grafika: Tomasz Mielnik(Carrion), Tomasz Kostrzewski
– muzyka: Wojciech Radziejewski(Shogoon) - Developer: Inflexion Dev.
- Wydawca: TimSoft
- Rok: 1994
- Gatunek: Zręcznościowa, Platformowa
- Mamy oryginał: Tak

Uwagi, Notatki
Na zlecenie rządu para naukowców skonstruowała androida, który miał zbadać podziemia byłej fabryki robotów.
Android został skonstruowany i wysłany do podziemi, które były kombinacją 27 sektorów. każdy sektor ma inną długość i w każdym z nich jest inne jest natężenie promieniowania. Im to natężenie jest silniejsze, tym czas na przejście danego poziomu jest krótszy.
W każdym sektorze znajdują się zapomniane roboty, które z racji, że nie zostały należycie zaprogramowane, materializują się w różnych miejscach i uparcie prą naprzód. Niebezpieczne stają się dopiero w zetknięciu z naszym bohaterem.
Podczas wędrówki przez podziemia, android którym sterujesz napotyka na swej drodze kryształy. Należy je zbierać kiedy tylko się da, ponieważ każde ich 50 sztuk zwiększa o 1 ilość żyć naszego bohatera.
Gra posiada 27 poziomów.
Screenshoty
Linki
Lemon64: https://www.lemon64.com/games/details.php?ID=855
Gamebase64: http://www.gamebase64.com/game.php?id=2577&d=18&h=0
CSDb (Crack): https://csdb.dk/release/?id=36285
Materiały
Rozmowa autorów gry. Artykuł opublikowany na C64portal.pl
Rozmowa autorów – film w serwisie Youtube: