Eternal

  • Tytuł: Eternal
  • Autorzy:
    – kod: Krzysztof Augustyn(Zephyr)
    – grafika: Tomasz Mielnik(Carrion), Tomasz Kostrzewski
    – muzyka: Wojciech Radziejewski(Shogoon)
  • Developer: Inflexion Dev.
  • Wydawca: TimSoft
  • Rok: 1994
  • Gatunek: Zręcznościowa, Platformowa
  • Mamy oryginał: Tak

Uwagi, Notatki

Na zlecenie rządu para naukowców skonstruowała androida, który miał zbadać podziemia byłej fabryki robotów.
Android został skonstruowany i wysłany do podziemi, które były kombinacją 27 sektorów. każdy sektor ma inną długość i w każdym z nich jest inne jest natężenie promieniowania. Im to natężenie jest silniejsze, tym czas na przejście danego poziomu jest krótszy.
W każdym sektorze znajdują się zapomniane roboty, które z racji, że nie zostały należycie zaprogramowane, materializują się w różnych miejscach i uparcie prą naprzód. Niebezpieczne stają się dopiero w zetknięciu z naszym bohaterem.
Podczas wędrówki przez podziemia, android którym sterujesz napotyka na swej drodze kryształy. Należy je zbierać kiedy tylko się da, ponieważ każde ich 50 sztuk zwiększa o 1 ilość żyć naszego bohatera.

Gra posiada 27 poziomów.

Screenshoty

Linki

Lemon64: https://www.lemon64.com/games/details.php?ID=855
Gamebase64: http://www.gamebase64.com/game.php?id=2577&d=18&h=0
CSDb (Crack): https://csdb.dk/release/?id=36285

Materiały

Rozmowa autorów gry. Artykuł opublikowany na C64portal.pl

Rozmowa autorów – film w serwisie Youtube: